amam zman
amam zman
بزرگترین وبلاگ یاران مهدی موعود(ع)
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1393برچسب:صندوق, نامه , توسط محمدرضا |
یوسف گم گشته ی من کجایی؟

مولای من آقای من تو این دنیا وقتی دلم میگیرد و دلم تنگ است یک گوشه ای می نشینم و می گریم چرا این دنیا نامرد است چرا مردمان این زمانه نامردندچرا وقتی کسی حرفی می زند و دل مرا می شکند و بغض درگلویم حبس می شود و در گوشه ای می نشینم می گریم چرا وقتی می خواهم جوابش را بدهم همانجا می گریم یوسوف من چرا ؟مولای من دلم برایت تنگ شده است دنبالت می گردم ولی پیدایت نمی کنم مولای من تورا به جان مادرت زهرا یه زمانی یک جایی اگر مرا دیدی بگویی دنبال یوسف گم گشته ات می گشتی پیدا شده ،حرف دلت را بزن و من بگویم مولای من اجازه می دهی فدای یک تار مویت شوم؟

یوسف گم گشته ی من کجایی؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.